پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 25 بهمن 1400/ شماره 466
معاملات پ پ ها همچنان پُررقابت، دلار نیمایی تغییر مسیر داد و افزایشی شد، دلار در مسیر افزایش، رقابت ها، قیمت پ پ ها را بالا کشید، عقب نشینی برنت به 94 دلار، رشد 7 هزار واحدی بورس تهران،

معاملات پ پ ها همچنان پُررقابت 
هر چند قیمت پایه پ پ های نساجی افزایش مختصری داشت اما رقابت های این گروه جذاب همچنان بالا بود و معاملات امروز کالاهای این گروه با رقابتی بین 10 تا 49 درصد انجام شد. هفته گذشته رقابت این گروه 8 تا 47 درصد بود. پ پ های شیمیایی هم با رقابتی های بین 1 تا 14 درصد معامله شدند. در گروه پی وی سی ها نیز رقابت ها بین 11 تا 26 درصد صورت گرفت. رقابت های سنگین پ پ های نساجی، قیمت بازار این محصولات را افزایش داد.

دلار نیمایی تغییر مسیر داد و افزایشی شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 17 بهمن تا روز گذشته 183 تومان کاهش پیدا کرده بود، امروز با تغییر مسیر، افزایشی شد و به 23 هزار و 906 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ نسبت به دلارِ قیمت های پایه‌ی روز گذشته، 48 تومان افزایش است. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین روزانه از کانال 23 هزار و 900 تومان به کانال 24 هزار تومان است که این نشان از افزایش بیشتر نیما در روزهای آینده دارد.

دلار در مسیر افزایش
دلار صرافی‌ها که از روز گذشته وارد فاز افزایشی شد و با 41 تومان رُشد در 25 هزار و 275 تومان به پایان رسید امروز را نیز افزایشی آغاز کرد و در مجموع با 62 تومان رشد تا ساعت 15.30 ، 25 هزار و 337 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد نیز امروز به مسیر افزایش خود ادامه داد و با 130 تومان افزایش به 27 هزار و 250 تومان صعود کرد.

رقابت ها، قیمت پ پ ها را بالا کشید
قیمت های بازار، امروز ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر بود. در گروه پلی اتیلن ها سنگین فیلم و سنگین تزریقی افزایشی بودند و 100 تا 600 تومان افزایش را ثبت کردند و سایر کالاها یا بدون تغییر بودند یا با اندکی تغییر قیمت گذاری شدند. در مقابل، گروه پ پ ها به دلیل رقابت های بالا صعودی بودند. پ پ نساجی MFI بالا ها 500 تا 1300 تومان افزایش داشتند و MFI پایین ها بدون تغییر بودند. انتظار می رود قیمت پ پ های نساجی فردا هم تغییراتی را تجربه کنند. پ پ های شیمیایی نیز یا بدون تغییر بودند یا در تعدادی از کالاها 500 تا 1500 تومان رُشد را ثبت کردند. کالاهای گروه پی وی سی نیز 600 تا 700 تومان نسبت به آخرین قیمت دیروز، افزایش پیدا کردند.

عقب نشینی برنت به 94 دلار
برنت که معاملات امروز و اول هفته را با صعود به 95 دلار آغاز کرد در ادامه به کانال 94 دلار عقب نشینی کرد. قیمت این لحظه برنت 94 دلار و 17 سنت.

رشد 7 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که هفته را کاهشی آغاز کرد امروز اما افزایشی شد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 7 هزار و 349 واحد افزایش به 1 میلیون و 283 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟